Studiul “Evaluarea nivelului de satisfacţie a clienţilor “ 2011
Fiecare an, compania Sanin, în scopul imbunătăţirii nivelului de deservire a clienţelor săi, efectuiază cercetarea nivelului de satisfacţie a clienţilor, care se numeşte “ Evaluarea nivelului de satisfacţie a consumatorilor “, aceasta face parte din sistemul de management al calitatii ISO.
Conform rezultatelor cercetării, nivelul de satisfacţie a clienţilor noştri a constituit 85.07% , din ei 86.23% sunt mulţumiţi de calitatea deservirii; 85.42% de calitatea produselor şi 83.55% sunt mulţumiţi de colaborare. Coeficientul general al nivelului de satisfacţie a consumatorilor este cu 3.4% mai mare in comparaţie cu anul precedent, si a constituit 81.66%.
După efectuarea cercetării a fost elaborată lista de acţiuni pe anul 2012, care au drept scop îmbunătaţirea situaţiei, în baza acestei liste de actiuni se vor efectua lucrările in domeniul dat.

По вопросам заказа этикетки обращайтесь по тел.: +373 22 855 308, +373 68 344 209, или пишите на sales@sanin.md.
Квалифицированные менеджеры ответят на все ваши вопросы.